ورود 1.1 میلیون مسافر به چهارمحال و بختیاری
نوشته شده توسط : احسانی
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی چهار محال و بختیاری خبر داد
ورود 1.1 میلیون مسافر به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی چهار محال و بختیاری گفت: از 25 اسفند ماه 90 تا چهارم فروردین ماه سال 91 افزون بر یک میلیون و 191 هزار و 534 گردشگر وارد این استان شده است.

خبرگزاری فارس: ورود 1.1 میلیون مسافر به چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌ کل، اظهار داشت: تاکنون افزون بر 577 هزار و 834 مسافر و گردشگر در این استان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: در این مدت 24 هزار و 780 مسافر در کمپ‌های موقت، 6 هزار و 173 گردشگر در مدارس، یک هزار و 355 نفر در هتل‌ها، یک هزار و 201 نفر در مهمان‍پذیرها، 731 نفر در منازل استیجاری در این استان اقامت کرده‌اند.

ریاحی ادامه داد: بیش از 535 هزار نفر  نیز در مهمانسراهای دولتی، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن ورزشی، منزل اقوام و... اقامت داشته‎‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه میزان اقامت به صورت چادرهای مسافرتی در پارک‌ها، حاشیه بلوارها، خیابان‌ها و... 7 هزار و 617 نفر بوده، بیان داشت: از 25 اسفند ماه 90 تا چهارم فروردین یک میلیون 191 هزار و 534 گردشگر وارد استان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسافرین از استان‌‎های خوزستان، بوشهر، تهران، اصفهان، زنجان، قم، قزوین، خراسان به این استان سفر کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت کمپینگ‌های این استان 20 هزار نفر در روز است، ادامه داد: کمپینگ‌های استان در پارک لاله و ملت شهرکرد، پل زمانخان، چشمه برم لردگان، گردشگاه سیاسیرد، پارک ملت بروجن مستقر است.

ریاحی افزود: در این استان امکانات رفاهی و بهداشتی کامل برای اسکان 40 هزار مسافر در روز فراهم شده است.

این مسئول اذعان داشت: اسکان مسافرین در مراکز اسکان آموزش و پرورش، هتل‌ها، مهمانپذیرها، منازل استیجاری، مهمانسراهای دولتی و محوطه‌های کمپینگ‌ها بوده که کاملاً از نظر اصول ایمنی مورد تایید است.





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: